Virgin Mobile: 1/3 klientów zarejestrowała swój numer na kartę

W ciągu 3 miesięcy prawie 150 tys. klientów Virgin Mobile zarejestrowało swój numer.

Ustawowy obowiązek rejestracji numerów w ofercie na kartę był wprowadzany w ekspresowym tempie. Mimo tego poradziliśmy sobie bez własnej sieci sprzedaży i obecnie już niemal 35% klientów zarejestrowało swój numer w Virgin Mobile. Cały proces przebiega bardzo sprawnie, a my z naszej strony dołożyliśmy wszelkich starań, aby rejestracja była dla użytkownika wygodna i bezpieczna. – mówi Piotr Suchodolski, dyrektor marketingu Virgin Mobile.

Darmowy kurier czy 7 tys. punktów?

Virgin Mobile oferuje swoim klientom rejestrację bez wychodzenia z domu.

Wystarczy wypełnić prosty formularz online i potwierdzić dane podczas wizyty kuriera, którego użytkownik zamawia bezpłatnie na wskazany przez siebie adres. – mówi Piotr Suchodolski – Równolegle prowadzimy też rejestrację stacjonarną i z dnia na dzień przybywa punktów partnerskich. Obecnie mamy ich już blisko 7 tys., a do końca roku planujemy nawet kilkadziesiąt tysięcy.

Rejestracja jest prosta i szybka

Rejestracja kart pre-paid jest obowiązkowa i dotyczy wszystkich operatorów. Została wprowadzona przepisami Ustawy o działaniach antyterrorystycznych. Zarejestrowanie numeru jest jednak proste – polega na przekazaniu operatorowi podstawowych informacji o tym, kto korzysta z numeru: imienia, nazwiska i numeru PESEL. Niezbędne jest także okazanie dokumentu tożsamości, który potwierdza te dane, ale dokument nie jest skanowany ani zapisywany.

Klienci, którzy zakupili nowy starter, muszą zarejestrować go, aby usługa została uruchomiona. Natomiast użytkownicy, którzy aktywowali swoją kartę przed 25 lipca br., na rejestrację mają czas do 1 lutego 2017 roku. W przypadku niedopełnienia obowiązku – usługi zostaną wyłączone.

Bonus dla każdego

Każdy klient rejestrujący numer w Virgin Mobile otrzymuje bonus w postaci zwrotu 50% wartości pakiety #WSZYSTKO: #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER przez dwa okresy rozliczeniowe.

W odróżnieniu od konkurentów nie licytujemy się na kwoty doładowania ważne tylko przez 30 dni, gdzie klient w praktyce ma małą korzyść i może wykorzystać około 30 zł. – wyjaśnia Piotr Suchodolski – My za rejestrację numeru dajemy bonus w postaci zwrotu na saldo 50% wartości wybranych pakietów przez dwa okresy rozliczeniowe, co przy najwyższym pakiecie daje zwrot do 59 zł. To bonus, który pozwala realnie obniżyć koszty usług telekomunikacyjnych przez dwa miesiące.

Gdzie zarejestrować?

Kartę Virgin Mobile można zarejestrować w 1785 kioskach sieci RUCH, 85 punktach Telakces, na wszystkich 190 stacjach Statoil, w 693 lokalizacjach sieci Inmedio, Relay, Virgin, 1Minute i w 4031 niezależnych punktach partnerskich. W każdym z blisko 7 tys. punktów w całej Polsce można zarejestrować karty już aktywne oraz nowe.

źródło: Virgin Mobile